niedziela, 23 grudnia 2012

Prezent gwiazdkowy

 
Prezent gwiazdkowy od męża dostałam już przed Świętami. Obiecuję stylizację w nich już niebawem. Nie mam ostatnio czasu na stylizacje, ponieważ jestem zaabsorbowana przygotowaniami do zimowej sesji.
Wracając do butów... Są dokładnie takie jak chciałam, dodatkowo niesamowicie wygodne i idealne na zimę dzięki stabilnemu obcasowi. Jak zwykle postawiłam na prostą formę. Nosek butów jest to tzw. przyszywany szpic, więc to co najbadziej lubię. Ćwieki przy kozakach na wysokim obcasie/szpilce, a jeszcze bardziej przy kozakach muszkieterkach to dla mnie szczyt kiczu, więc wybrałam gładką skórę licową. Z kolei ćwieki przy botkach są jak najbardziej wskazane!

11 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie... bylam wczoraj w Guessie poszukujac min jakis fajnych kozakow ale nie widzialam ich bo na pewno rzucily by mi sie w oczy... podejrzewam ze asortyment w sklepach rozni sie w zaleznosci od kraju... a szkoda bo twoje mi sie bardzo podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w Arkadii w CH Arkadia. Model Corrie:)

      Usuń
  2. piękne kozaki. Wesołych Świąt. Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie:
    http://confession-of-shopaholic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. kozaki są śliczne i rzeczywiście idealne:) ile kosztóją? jeśli można wiedzieć?
    z chęcią bym sobie sprezentowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były prezentem. Ale tutaj można zobaczyć http://www.sarenza.pl/guess-corrie-s332-p0000059617

      Usuń
    2. Dziękuję i pozdrawiam
      Paulina
      P.S Szkoda że tak rzadko dodajesz posty, ale rozumiem studia są najważniejsze.

      Usuń
  5. świetne kozaki. bardzo lubię taki stabilny obcas :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń