piątek, 21 grudnia 2012

Pakowanie prezentów

Pakowanie prezentów zakończone...
Nie było trudno. W tym roku urzekły mnie torebeczki w pasy i grochy, nie musiałam się bawić we własnoręczne zawijanie w papier. Nie mamy niestety w tym roku choinki, poza tym święta spędzimy z rodziną, ale za rok w nowym mieszkaniu choinka będzie koniecznością. Już mam wizję jak będzie wyglądać. Podczas zakupów świątecznych odwiedziłam sklep Almi Decor i jestem zachwycona dosłownie wszystkim  co tam zobaczyłam. Nie mogę się zdecydować na kolor choinki. Ale chyba biało-srebrno-złote ozdoby najbardziej przypadły mi do gustu. Generalnie ten sklep będzie numerem jeden, jeśli chodzi o inspiracje w urządzaniu mieszkania.

4 komentarze:

  1. Ładnie wyglądają te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jakie piękne prezenty :) a Ty nawet w dresach wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam sklep Almi Decor, w tym roku moja choinka będzie ustrojona właśnie z ozdoby z tego sklepu ;)
    Świetny blog, pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń