środa, 19 grudnia 2012

Must have - Barok i pasiaki

Jeśli chodzi o nowinki modowe, to moimi hitami must have są pasiaki i barokowe akcenty. Barok, baroque, czyli bogactwo ozdób. Mimo, że największe domy mody stylizują modelki od stóp do głów właśnie "na bogato", to ja będę chciała nawiązać do tego stylu tylko jednym, góra dwoma elementami ubioru. Ja postawiłam na spodnie, które już są w drodze do mnie :) Stylizacja z ich udziałem już niebawem... Pasiaki widzę na sobie tylko i wyłącznie w postaci koszul lub bluzek. Nie jestem zwolenniczką pasiaków na spodniach. Ale nie mówię nie. Oczywistością jest, że baroku nigdy nie połączę z pasami!

Poniżej moje wymarzone barokowe skiny - ASOS
Pasiasta koszula, której jeszcze nie kupiłam, ale zachwyca - ZARA
Torebka która już od jakiegoś czasu się do mnie śmieje z półki sklepowej - PRIMA MODA


6 komentarzy:

  1. Te barokowe skiny są piękne :)
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek oraz gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki Prima Mody oczarowały i mnie... :) ta którą prezentujesz była dla mnie troszkę za duża, ale w kolorze karmelu do teraz chodzi mi po głowie :)
    Świetny blog - od dziś obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you create this
    website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks
    Check out my site : titanium engagement ring

    OdpowiedzUsuń