wtorek, 4 grudnia 2012

Gold sweater


Tym razem postawiłam na ciepłe kolory brązu, beżu i złota. Sweter jest dosyć odważny, więc zrezygnowałam z dodatków. Klasyczny czarny płaszcz jest elementem obowiązkowym. Spodnie którymi zachwycałam się w jednym z poprzednich postów sprawują się znakomicie i idealnie pasują. Zamszowe buty, może nie najlepsze na chlapę i topniejący śnieg, ale postanowiłam sobie pozwolić na taką kreację. Zdjęcie było robione na tarasie, więc nie mam torebki, aczkolwiek czarny shopper (i wyłącznie czarny shopper) w tym przypadku byłby jak najbardziej na miejscu.
Już niebawem konkurs świąteczny:)




10 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:)

    Pozdrawiam:) TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw mi się podoba. Ma w sobie coś co przyciąga wzrok. No i ten piękny sweter <3 dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo gustownie, plusik dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ PRZEGLĄDAM TWÓJ BLOG I MAM JEDNO ALE
    WIEKSZOŚĆ ZDJĘĆ MASZ ROBIONE JAK TRZYMASZ GŁOWE W DOLE JAKIŚ PROBLEM Z KRĘGAMI!!!jESTEŚ PIĘKNĄ DZIEWCZYNĄ I MASZ SUPER FIGURE WIĘC BUŻKA DO GÓRY.
    RESZTA OK CHOĆ SKORO PISZESZ O SWETERKU TO CHOĆ DO JEDNEGO ZDJĘCIA POKASZ DOKŁADNIE TEN SWETER.( sweter naprawdę super szkoda że nie pokazałaś go w całości np. na wieszaku) SPÓJRZ NA BLOG KASI TUSK MA IDEALNEGO BLOGA I IDEALNE ZDJĘCIA MOZE DO CZEGOŚ CIĘ ZAINSPIRUJE. Czekam na kolejne posty.Ogólnie blog ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie Twoja Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam problemów z kręgami, ale chciałam żeby na pierwszym planie były stylizacje a nie twarz. Dziękuję za uwagi na pewno się zastosuję. Fakt ten sweter zasługuje na zdjęcie o czym nie pomyślałam.

      Usuń
  5. Lubię złoto,mam podobny sweterek.Może obserwujemy??
    trafiłam tutaj z Modnej Polki :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń