środa, 21 listopada 2012

shopping day

Moja ostatnia nieobecność na blogu była spowodowana nadrabianiem materiału w szkole i aranżacją mieszkania. Nie robiłam stylizacji z braku czasu i po trochu z braku motywacji. Okres późnej jesieni nie jest najpiękniejszą porą...
Dzisiejsza stylizacja została zrobiona przed wyjściem na zakupy. Pod kurtką mam prostą czarną koszulę (nie zdążyłam ściągnąć kurtki). Skromnie i na luzie. Ale za to w moich ulubionych butach. Mimo, że są niebotycznie wysokie to są niesamowicie wygodne. Nie czuć wysokości, ich wzór jest uniwersalny i myślę, że posłużą mi parę dobrych lat.
Z kolei spodnie, które mam na sobie to mój strzał w dziesiątkę. Są lekko woskowane i bardzo wygodne, co rzadko się zdarza przy sztywnych woskowanych spodniach. Wydaje mi się również, że mimo tego że są jasne to wyszczuplają przy jednoczesnym podkreślaniu kształtów.




16 komentarzy:

  1. jak zawsze idealnie:)

    bardzo fajne rękawiczki i czapeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co napisać :P hehe

    cudnie!!! Wszystko mnie urzekło !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka i dodatki w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę napisz mi skąd jest torebka i kurtka :-)
    dominika91@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reserved kupiona w zeszłym roku!

      Usuń
    2. A torebka ? :-)Jest genialna !

      Usuń
  5. Lovely outfit and inspiring blog, I hope we can follow each other dear! ♥ XOXO

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądasz!
    Bardzo przypadły mi do gustu te cudooowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje. Będę zaglądała tu częściej ;) Ja dopiero zaczynam, jeśli masz ochotę zapraszam do mnie http://give-me-fashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torba jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny casualowy strój :)
    jakiej firmy te spodnie ? ja mam właśnie beżowe woski z zary, ale średnio je lubię ze względu na ich sztywność.. :<

    ps. masz świetny styl. chętnie dodaję do obserwowanych i czekam na więcej :)
    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie kupione w zarze właśnie:)

      Usuń