poniedziałek, 12 listopada 2012

Pielęgnacja włosów ARTEGO

Poniżej przedstawiam moją propozycję kosmetyczną do pielęgnacji włosów farbowanych suchych produktami włoskiej marki ARTEGO.

Postanowiłam w końcu zainwestować w profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów.

Co jest dla mnie ważne przy wyborze kosmetyków do włosów:
  • muszą być odpowiednie do mojego rodzaju włosów;
  • szampon nie może zawierać SLS-ów, czyli czynników powierzchniowo-czynnych, odpowiedzialnych za wytwarzanie piany;
  • serum powinno być w miarę możliwości bio. 

Swoją codzienną pielęgnację włosów zaczynam od umycia głowy metodą OMO (odżywka-mycie-odżywka). Metoda OMO polega na tym, że w pierwszej kolejności moczę włosy ciepłą wodą, a na wilgotne włosy nakładam odżywkę, następnie spłukuje ją i dopiero na tak zabezpieczone włosy nakładam szampon i później znowu odżywkę, którą trzymam na głowie od 2 do 5 minut w zależności od tego ile czasu spędzam pod prysznicem. W przypadku kąpieli w wannie trzymam na głowie turban z ciepłego ręcznika. W dalszej kolejności spłukuję włosy letnią wodą, wycieram ręcznikiem, używam spray'u Artego seria Extracto Care z jedwabiem bez spłukiwania i na sam koniec przed modelowaniem wcieram na końcówki serum Argan Oil.
Dodatkowo raz w tygodniu stosuję intensywnie działającą ampułkę z serii Dream Repair tej samej firmy co pozostałe produkty.

Po zastosowaniu całej terapii włącznie z ampułką, gładziłam włosy przez cały dzień i nigdy wcześniej nie byłam tak zadowolona z pielęgnacji włosów w domu. Efekty są porównywalne z zabiegiem rekonstrukcji włosa u fryzjera. Jak na razie jestem bardzo zadowolona.

W skład zestawu wchodzą:
  • szampon 1000ml    47.99 zł
  • odżywka 1000ml   49.99 zł
  • serum 100ml          68.99 zł
  • spray 300ml           25.99 zł (trafiłam na cenę promocyjną)
  • ampułki 4x8ml  4x    7.99 zł (można kupować na sztuki)
Cena zestawu jest porównywalna z ceną nieprofesjonalnych kosmetyków kupionych w drogerii, więc uważam, że po prostu warto kupować większe opakowania profesjonalnych kosmetyków. Cena całego zestawu to około 225 zł. Następna w kolejce będzie seria Dream Repair.


17 komentarzy:

  1. cały zestaw di pielęgnacji włosów wygląda bardzo ciekawie,cena jest dość duża ale może warto zainwestować:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie mogę dostać te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je! W szczególności to że mają pompkę jest ich dużym plusem!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pielęgnacja!


    ps.
    Tak to zamsz, ale miałam okazję wypróbować na strasznym deszczu i o dziwo nie przemokły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIGY Z NICH NIE KORZYSTAŁAM. ALE Z EGO WIDZ TO CENY MAJĄ KORZYSTNE. MAM NADZIEJE ŻE JAKOŚ TEŻ :)
    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena za zestaw jest dość duża ale jak się kupuje pojedynczo to jest w porządku :)

    Ja używam włoskiej odżywki do włosów, która może być też maseczką. Z mleka crema al latte. Cena na allegro jest śmieszna a ja kupowałam moją w salonie fryzjerskim i płaciłam 40 złotych ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie piszesz :)
    i super bloog :)
    + zaczynam obserwowac

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na konkurs:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądząc po opisie, myślę, że warto spróbować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyda mi się:) po Twoim opisie, chyba spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie na konkurs :
    http://lifestoryam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ARTEGO!!! szkoda tylko ze sa ta trudno dostepne...

    OdpowiedzUsuń
  14. serum jest podobno świetne! :) nie ma to jak profesjonalne kosmetyki do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | TUMBLR

    OdpowiedzUsuń