czwartek, 8 listopada 2012

Modern apartment

Ostatnio nie pisałam zbyt dużo, ponieważ jestem pochłonięta aranżacją nowego mieszkania. Nie tyle urządzaniem co szukaniem inspiracji i dokładnym analizowaniem co chcemy, a czego nie robimy.
Projektowanie to również jedna z moich pasji, w mniejszym stopniu niż moda, ale umiem się odnaleźć. Mam już swoją wizję, którą weryfikuję razem z moim mężem oraz moją przyjaciółką-architektem wnętrz. Jesteśmy nastawieni na surowość w stylu hi-tech. Surowość przełamana drewnem i duża ilością szkła. Bazowymi kolorami będą biały oraz szary, do tego drewno oraz czerń w mniejszym stopniu. A elementy dekoracyjne typu sofa, dywan, obrazy będą kontrastowe i raczej kolorowe. Podoba mi się tego typu rozwiązanie między innymi dlatego, że elementy dekoracyjne można zmieniać na wiele sposobów i kolorów. Oczywiście jedynym wyjątkiem będzie pokój dzieciaków. On będzie kolorowy co do najmniejszego szczegółu :)
Z kolei sypialnia ma być romantyczna, koniecznie z lustrem nad łóżkiem. Poniżej inspiracje...


14 komentarzy:

  1. Fajne, chociaz niezbyt przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  2. hello!! beautiful blog!! would u like to check mine?? it is called what girls want and u can find it on robertagervasi.blogspot.com
    u can also follow me if u like!!
    let me know!!
    xoxo
    rob

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :)
    Oj tak, lustro w sypialni musi być ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kuchnia z pierwszego zdjecia bedzie moja! salon chce podobny... a lazienka z przedostaniego foto to bajka!!! nie moge sie doczekac jak Was odwiedze juz na nowym!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również! mamy podobne gusta:)

      Usuń
  5. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog :) Szczegóły u mnie na blogu :) Pozdrawiam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Zostałaś otagowana .Więcej na moim blogu http://nicoleballoonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga z zdjęciami http://oczy-za-zdjeciami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie zycze ci udanego urzadzania mieszkanka :) ja rok temu urzadzlam sobie caly dom od podstaw i do dzis jeszcze kompletuje dodatki :D jeszcze pol biedy jak masz do urzadzenia z 3 pomieszczenia ale jak masz do urzadzenia 2 sypialnie, salon, dwie lazienki, kuchnie , przedpokoj i schody oraz mnostwo schowkow to po jakis paru tygodniach wymiekasz :D
    niby juz skonczylismy ale ja juz bym pare rzeczy pozmieniala :D ahh my kobiety... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężki czas przede mną, ponieważ traktuję to mega poważnie. Nie dość że mam do urządzenia dwie łazienki, sypianie, salon gabinet, kuchnie i pokój dziecięcy to muszę ogarnąć jeszcze garderobę i ogród! WYMIĘKAM!

      Usuń
  9. białe wnętrza są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such beautiful pictures!!! I want this apartment!

    http://lifeasart215.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń