sobota, 6 października 2012

Welcome to October

I nastała jesień... pora pożegnać się z wszystkimi butami z odkrytymi palcami, sandałkami, zamszowymi czółenkami, letnimi koturnami, baletkami, japonkami i wieloma innymi rodzajami damskiego obuwia.
Pora powitać w naszej garderobie kalosze, botki, kozaki, koturny jesienne, kurtki, płaszcze, peleryny oraz parasole.
Mimo tego, że jesień jest przeważnie deszczowa, to lubię tę porę roku... Lubię ten klimat... Jesień i wiosna to moje ulubione pory roku. Wtedy nie jest ani za ciepło, ani za zimno.
Dzisiejsza propozycja to klasyczna czarne Huntery połączone ze skórzanymi leginsami. Jestem przygotowana na to, że nie każdemu to zestawienie może się spodobać. Nie mówiąc już o połączeniu Hunterów z białą koszulą, ale ja czuję się w takim połączeniu bardzo dobrze.









kalosze HUNTER/ leginsy Benetton/ koszula Bershka/ kurtka i torebka ZARA

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się to połączenie! Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie!
    ll0v3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Zapraszam na mojego bloga http://nicoleballoonblog.blogspot.com/
    Zaobserwujesz? ja twojego również : )
    Polecisz ja twojego również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje u Ciebie!!!!
    Już dodałam i będę Cię obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo udana stylizacja, świetna kurtka:)! pozdrawiam i zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, kalosze świetne:) ja nie cierpię jesieni, jest mokro. zimno, fuj:P pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich legginsach, po prostu są extra:) Skoro są z Benettona to też ładnie muszą kosztować:( generalnie stylizacja na 5+, POZDRAWIAM I ZAPRASZAM www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:) bardzo podoba mi się tu u Ciebie, więc obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałem się :))

    Pozdrawiam ;)

    Ins.

    OdpowiedzUsuń
  11. super spodnie - pokaz pupe w nich!

    OdpowiedzUsuń