piątek, 19 października 2012

Plener ślubny


Dziś trochę z innej beczki. Aczkolwiek to też jest stylizacja, ale ślubna. Moja wyglądała oto właśnie tak...



Najśmieszniejsze jest to, że uzyskany efekt minął się z celem, ponieważ miałam mieć klasyczną prostą sukienkę ślubną bez żadnych urozmaiceń. Jak się okazało po przymierzeniu, w tego rodzaju sukienkach wyglądałam jakbym się zawinęła prześcieradłem. A więc musiałam szybko zmienić koncepcję i wybór padł na tę oto sukienkę - zachwyciła mnie jak tylko ją zobaczyłam. Wiedziałam, że to ta jedyna i wszystko było jasne :)

18 komentarzy:

  1. wow to sa dopiero foty i jaka suknia - suknia ślubna powinna własnie być wielka zdobna ( bez przesady oczywiście ) ale te proste wyglądają własnie często jak prześcieradła - szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś przepiękną sukienkę!! Ojej, strasznie mi się podoba.
    Wyglądaliście bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś piękne, pierwsze zdjęcie boskie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona tymi zdjęciami :D chcę wiecej! he

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, świetnie, że tak myślisz.W odpowiedzi na Twój komentarz pod postem ‘’Artykuł 3: Bądź tu i teraz. Z pełną przytomnością umysłu– tu i teraz’’

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno to jesteś Ty? Jestem pod wrażeniem:) Pięknie wyglądałaś, niczym z filmu hollywoodzkiego, a te twoje włosy, nawet nie wiesz jak mi się podobają, uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś :) ja jestem na etapie projektowania sukni i wybierania dodatków :)
    Wrzucaj więcej zdjęć :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!!!!!!!!!!Jak pięknie ,cudnie ze miałas takie luzne włosy a nie jeakies dziwne upiecia -jestem zachwycona!!!Cieszę się bardzo,że odwiedziłaś mojego bloga ,zapraszam ponownie w wolnej chwili

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. woow; :D bardzo ladnie wygladaliscie i piekne zdjecia ;)

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Marzenie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki wszystkim za miłe słowa :)
    wieczorem dodam więcej zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknmie wyglądałaś:) Masz super styl! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny klimat zdjęć! rewelacyjna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny wybór sukienki:) bardzo do Ciebie pasuję;) wyobrażam sobie jak krzyczała do Ciebie byś właśnie ją wybrała:) przepiękne zdjęcia:) Dużo szczęścia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, ale suknia "the first class".Szczęścia życzę,choć wydaje mi się, że Pan Młody już jest szczęściarzem:)

    OdpowiedzUsuń