wtorek, 16 października 2012

Peeling olejowy

Znalazłam w końcu swój ideał, jeśli chodzi o kosmetyk peelingujący i nawilżający jednocześnie. Jestem bardzo wybredna, jeśli chodzi o kosmetyki, więc nie jest to byle jaki peeling, który kupiłam i wielce się zachwycam. Dostałam go od mamy, która jest kosmetyczką i która uzupełnia moją szafkę z kosmetykami o tego rodzaju CUDA.
Peeling olejowy z masłem shea firmy Stara Mydlarnia. Są to kosmetyki, podobnie jak Tołpa o której pisałam wcześniej, pochodzenia naturalnego oraz wytwarzane na bazie naturalnych składników. Poza tym jestem zwolenniczką używania olejów do pielęgnacji ciała i włosów. Obecnie stosuję olej malinowy, arganowy, ze słodkich migdałów i kokosowy. Ale o olejach innym razem...

A wracając do omawianego peelingu. Jest to kosmetyk, którego nie trzeba reklamować. Każdy powinien go spróbować sam, żeby poczuć to, co on potrafi zrobić z naszą skórą. Po użyciu tego peelingu nie trzeba już używać balsamu ani oliwki, ani żadnego innego nawilżacza. Jest dokładnie tak dobry jak opisuje producent. Jest moim numerem jeden, jeśli chodzi o peelingi. Do wyboru jest duża gama zapachów, do różnych zastosowań. Ja wybrałam guarana i guava. Jest to kosmetyk, którego nigdy nie zabranie pod moim prysznicem.

15 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę taki kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuję się bardzo interesująco, muszę wypróbować :) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za post o kosemtykach będzie pomocny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasłuchałam się wiele dobrego na jego temat, że chyba muszę w końcu się skusić :D.


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nie mialam z nim stycznosc;p
    zapraszam do mnie i do obserwowania:) www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i z przyjemnoscią również obserwuje :)

      Usuń
  7. hej!
    trafiłam tu z forum na ModnejPolce ;) muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę interesujący blog! mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych :) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie :) Jaka jest cena tego peelingu?
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nice :-)price?

    follow us back? http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely Blog, start following, hope you'll follow back! xoxo

    www.rockandfrock.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm... świetnie to wygląda spróbowałabym chętnie :D
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń