niedziela, 7 października 2012

Opróżnianie torebki


I ja postanowiłam również opróżnić swoją skromną torebkę:)
Nie ma w niej niczego szczególnego i nadzwyczajnego, ponieważ jestem osobą która lubi mieć wszystko na miejscu. Najlepiej ułożone kolorami (jak np w szafie). Bałagan mnie dekoncentruje i sprawia że jestem zdenerwowana. Szczególnie bałagan w kosmetykach i szafie. Na tym punkcie jestem uczulona. Marzy mi się osobna szafa dla butów co mam zresztą zadeklarowane przez mojego męża, że będzie! :):)
Standardowo portfel, okulary, kosmetyczka z niezbędnymi akcesoriami, krem do rąk, który jest podstawą, klucze, gumka do włosów,rękawiczki...tak jak mówiłam nic nadzwyczajnego.
A teraz wasza kolei, opróżniajcie torebki!


7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę porządku w torebce! Ja też lubię porządek, ale torebka jest wyjątkiem :D

    http://mslittlej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czasowe rękawiczki :)
    Masz przejrzyście w torebce ;P:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to perfumy? :) Miniaturka?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rekawiczki -też musze sobie jakies sprawić bo coraz zimniej ;)

    OdpowiedzUsuń