niedziela, 14 października 2012

O.P.I COLLECTION





Jesienna kolekcja lakierów O.P.I
  1.  ponadczasowa czerwień czyli BIG APPLE RED
  2.  czerwień z drobinkami o nazwie I'M ALL EARS
  3.  brąz wpadający w burgund o nazwie SUZI SAYS DA!
  4.  koralowa czerwień czyli MONSOONER OR LATER
  5.  nietypowy pomarańcz którego nazwa brzmi CALL ME GWEN-EVER
  6.  hitem jest ziemisty kolor o nazwie A-TAUPE THE SPACE NEEDLE
  7. cukierkowy róż nazywający się IF YOU MOUST YOU MOUST
  8. lawenda ten najjaśniejszy, który nazywa się RUMPLE'S WIGGIN'
Na ostatnim zdjęciu czarny i biały lakier pękający. 

11 komentarzy:

  1. bardzo fajna kolekcja lakierów, podoba mi się brąz, myślę, że świetnie się wpasuję w kolorystykę jesienną:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i piękne kolory lakierów:) wszystkie z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  3. $wietna kolekcja ;)
    Brąz i czerwień podobaja mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorki, ja niestety nie mam co malować
    nałogowo obgryzam paznokcie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki. :)
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fejniee tuu . ; D
    Mam nadzieję, że także spodoba Ci się mój blog : http://no-perfection-here-ideality.blogspot.com/ .
    Od razu zapisuję się do obserwowanych, myślę, że uczynisz to samo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opi jest bardzo dobra marka, bogactwo kolorów i jakości:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny wypowiedzcie się proszę na temat jakości tych lakierów!
    Dotychczas używałam lakierów INGLOT, ale ostatnie dwa które tam zakupiłam to jakaś porażka...
    Zostawia smugi, nie da się równomiernie go nałożyć. Z tymi jest lepiej ? Ktoś ma porównanie ?

    OdpowiedzUsuń