niedziela, 21 października 2012

Leather skirt

Moja nowa zdobycz. Nietypowa spódniczka, która urzekła mnie swoją prostą formą z połączeniem najmodniejszych w tym sezonie ćwieków. Czasami miej znaczy więcej. Tak właśnie jest w przypadku tak charakterystycznych akcentów jakimi są ćwieki. Można nimi zaakcentować stylizację, ale nie "ubrać się" w nie. Za dużo tych właśnie akcentów wygląda wulgarnie, a w niewłaściwej stylizacji nieco ordynarnie. Ja staram dobierać się ten dodatek w sposób wyważony i dostosowany do miejsca i sytuacji.
Już niebawem stylizacja w tej oto spódniczce...


18 komentarzy:

  1. bardzo fajna :) też poluję na skórzaną spodniczke... jednak wolalabym zeby byla popasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosta forma?? no nie powiedzialabym... bardzo ladna, dziewczeca, ale zupelnie nie w moim stylu x
    Buziolki sloneczkoooo xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ok, ale ja nie przepadam za tymi fasonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest:)

    ps. słodka kiecunia !

    OdpowiedzUsuń
  6. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedziałam raczej, że jest nietypowa:) i ma w sobie to coś co urzeka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nominowałam Twojego bloga. Zapraszam do siebie a będziesz wiedziała jak dalej postępować :)
    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. heey (:
    and your blog is so cute :)
    like the photos :D
    greets from germany,
    noooemi.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że Cię nie zawiodłam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A juz myslalam ze tylko ja jestem jakas dziwna i gapie sie na inne laski ;D Jednak dobrze wiedziec ze ze mna wszystko w pozadku ;D
    I ja poprosze wiecej Ciebie na blogu bo masz swietne stylizacje i bardzo przyjemnie sie na Ciebie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba raczej leather skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda obiecująco:) podobają mi się skórzane rzeczy, szkoda tylko, że tak ciężko się szyją:)

    OdpowiedzUsuń
  15. preciosa falda,
    Un saludo,
    Isabel
    http://dmodaydtendencia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń