piątek, 26 października 2012

Jesienny spacer

Jak każda kobieta ciągle powtarzam: "no nie mam się w co ubrać". Zawsze czegoś brakuje w naszej garderobie i zawsze szukamy czegoś nowego na półkach sklepowych. Wiadomo, że w szafie jak i w szufladzie z bielizną musimy posiadać produkty bazowe, które pasują do wszystkiego. Moimi ubraniami bazowymi, z którymi mogę komponować różne stylizacje są: mała czarna sukienka, czarna marynarka, ołówkowa spódnica przed kolano, dżinsy rurki, biała marynarka, czarne i cieliste czółenka, białe rurki, czarna skórzana kurtka, skórzane leginsy, biała koszula, t-shirty w jednym kolorze i oczywiście czarna torebka.
Ale kiedy przychodzi co do czego zawsze mamy za mało bluzek, spodni, butów i w ogóle wszystko jest jakieś nie takie jak trzeba.
W moim przypadku brakuje mi bluzek. Wiecznie cierpię na ich niedosyt. Nie mogę z kolei narzekać na ilość spódniczek typu mini, nie chcecie wiedzieć ile ich posiadam w szafie :)
Brakuje mi również płaszczy zimowych, ponieważ nie lubię tej pory roku i nie sprawia mi przyjemności wydawanie kasy na odzież wierzchnią zimową. Spodni mam zdecydowanie za dużo, ale tylko niektóre fasony uwielbiam i chodzę w nich na okrągło. Pozostałe zakładam tylko czasami, żeby nie było że kupiłam a nie chodzę :)
Buty to temat rzeka, ponieważ kocham buty, a w szczególności szpilki.

A oto jesienny zestaw...

  


 
 

29 komentarzy:

  1. mam dokładnie to samo, pełno spodni w szafie, a chodzę tylko w wybranych parach, co więcej ciągle szukam kolejnych spodni do kolekcji:) świetna stylizacja, bardzo podoba mi się sweterek:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest sweterek! Pięknie wyglądasz, jak zawsze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your sweater and bag!
    www.pwincipessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa notka :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana świetny tekst :) aż miło się czyta gdy ktoś ma podobny tok myślenia :)

    Świetna stylizacja :)
    a powiedz mi gdzie kupiłaś legginsy??? Ja ciągle szukam skórzanych i nie mogę trafić na odpowiednie :( a Twoje wyglądają bosko :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w zarze:) świetnie podkreślają kształty.

      Usuń
  6. Jestem pod mega wrażeniem :*
    p i ę k n i e ! ! !
    legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie jeden z lepszych outfitow! bravo!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! mega stylizacja! świetny sweterek ♥

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz fenomenalnie! zakochalam się w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ty chuda !:)
    wszystko tu jest świetne
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Leginsy są genialne!! Czy są z obecnej kolekcji ??

    OdpowiedzUsuń
  12. buty i torba wygrywaja :) ale cala stylizacja bardzo w moim stylu wiec mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boski ten sweterek :)

    poobserwuję i zapraszam do siebie :)

    stylowakinga.blogspot.com

    będzie mi niezmiernie miło :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna stylizacja. Zapraszam na mojego bloga fashiondreamblogforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo w moim guscie!Rewelacyjnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. o mamo! ślicznie ;*

    zapraszam do siebie może coś się spodoba i zaobserwujesz:
    http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze wszystko idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta stylizacja strasznie mi się podoba! Szczególnie torebka! Mam praktycznie taką samą tylko bez ćwieków! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! wszystko idealnie zestawione boski sweterek, leginsy podkreslajace figure, świetne buty i bombowa torebka. Właśnie znalazłam Twojego bloga i tak sobie przeglądam. Bardzo mi się podobają Twoje propozycje wszystko fajnie pokazane do tego ciekawie piszesz na pewno będę obserwować ja też jestem mamą i wiem że przy dzieciach nie zawsze można znależć chwilę wolnego czasu na własne pasję.

    Pozdrawiam

    Ania

    http://lecaffelatte.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki świetny blog! Wyglądasz przepięknie w tym zestawie :)
    Trafiłam do Ciebie z Modnej Polki, z wielką chęcią będę obserwować, trafiasz nawet do mojej listy pokrewnych blogów jako inspiracja :)
    Zapraszam również i pozdrawiam,

    Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś piękna kobieta i masz świetną figure !!

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń