czwartek, 4 października 2012

elegance






buty Centro/ spodnie Promod/ bluzka New Yorker/ marynarka MANGO/ naszyjnik Wallis/ 
zegarek Michael Kors/ torebka 1 Jimmy Choo/ torebka 2 Prima Moda

Od rana brakowało mi koncepcji, ale w końcu wybrałam! Spodnie, jedne z moich ulubionych, dlatego nie mogłam ich odpuścić. Elegancko...klasycznie...na torebkę nie mogłam się zdecydować, więc wybrałam dwie. Całość "wykończona" moja ulubioną szminką. Deszczowa pogoda po raz kolejny zmusiła mnie do sesji przed drzwiami mieszkania:)

6 komentarzy:

  1. Fatalne zdjęcia psują cały efekt Twojej pracy. W pracy fotografa zawiera się również dawanie wskazówek modelce co powinna zrobić, żeby dobrze wyglądała na zdjęciach, Ty duzo przez to tracisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć na swoją obronę... uczę się:) Następnym razem będzie lepiej!

      Usuń
  2. Śliczną masz figurę, stosowałaś jakieś diety ? obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zdrowo odżywiać ale w mojej diecie ma miejsce duże grzechów:)Ćwiczę... Poza tym to chyba kwestia genów:)

      Usuń
  3. bardzo fajne bluzka, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. I believe what you posted made a lot of sense.
    However, consider this, what if you typed a catchier title?
    I am not saying your information isn't good, however suppose you added a title to maybe grab a person's attention?
    I mean "elegance" is kinda boring. You could glance at Yahoo's front page and see how they create post titles to grab viewers to click. You might add a video or a related picture or two to grab readers interested about what you've written.
    Just my opinion, it might bring your posts a little bit more
    interesting.
    Also visit my blog post ... hives cure

    OdpowiedzUsuń