piątek, 5 października 2012

Ćwiczenia




Ćwiczenia
Co drugi dzień odkąd urodziłam dzieci staram się ćwiczyć mięśnie brzucha. Nie mam jakiegoś konkretnego planu na to. Kładę się na macie i robię bez przerwy 100 brzuszków po 5 serii, czasem mniej czasem więcej. Niektóre brzuszki robię z przytrzymaniem 3 sekundowym. Czasami urozmaicam sobie moje ćwiczenia robiąc brzuski skośne. Ważne jest to, żeby nogi mieć cały czas zgięte w kolanach pod kątem 90 stopni przy każdym rodzaju wykonywanych brzuszków. Przynajmniej tych w mojej wersji. Mięśnie brzucha są mięśniami włóknistymi które trzeba katować jak największą liczbą powtórzeń i serii (tak twierdzi trener do którego chodziłam). Mam nadzieję, że nic nie pomieszałam z tymi mięśniami.
Ćwiczenia na pozostałe partie to jakieś delikatne przysiady, wymachy, skakanka i oczywiście bieganie jak mnie najdzie ochota. Nie mam dokładnej taktyki, ważna jest regularność w wykonywaniu ćwiczeń i odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji. W moim przypadku nie jest najgorzej choć zawsze mogłoby być lepiej.
Kosmetyki
Moje absolutne must have w kategorii kosmetyki do pielęgnacji to firma TOŁPA i LACOTE.
Numer 1: Globalny reduktor cellulitu, TOŁPA
Numer 2: Nocny eliminator cellulitu, TOŁPA
Numer 3: Krem ujędrniający brzuch, uda, pośladki seria MUM, TOŁPA
Numer 4: Żel na cellulit 1 stopnia, TOŁPA
Numer 5: GUAM algi błotne (nie posiadam akurat ale kocham), LACOTE

Dodatkowe (z gwiazdką dla chętnych)
Poza tymi wszystkimi ćwiczeniami i specyfikami, jem dużo czekolady mlecznej i uwielbiam nasze co niedzielne naleśniki, które robi mój mąż.
  
PS. Przepraszam za słabą jakość zdjęć ale były robione do lustra:)


19 komentarzy:

  1. Masz idealny brzuch, w życiu bym nie powiedziała, że urodziłaś dzieci!! :) Gratuluję wytrwałości! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że masz świetny gust to jeszcze fantastyczne ciało... Aż kipię z zazdrości! ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za motywacje i wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  4. taki brzuszek to moje marzenie! Naprawdę podziwiam za taką pracę i wytrwałośc w tym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale masz piekne cialo - podziwiam za motywacje i wytrwalosc !!!1 pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz brzuszek, cudowny! podziwiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę nie było ciężko!!! To nic takiego sama nie wiem kiedy się taki zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  8. omg! dziewczyno! masz rewelacyjny brzuszek! brawa za wytrwałość;) J.
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. buziuu ! ale brzuszek ! też chcę taki ;[[ <333

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny, systematycznosc to podstawa,tez taki chce,pora sie wziac za brzuszki;D

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko pozazdroscic,gratuluje i nadal pracuj;D

    OdpowiedzUsuń
  12. masakra! ja nawet po A6W nie miałam czegoś takiego! zazdroszczę!
    http://monikastylizuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz swietny brzuch ;O zazdroszcze ;<

    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie wydrukuje sobie Twoje zdjęcia, powieszę nad łóżkiem i zacznę się katować.
    Dziewczyno to niewiarygodne, że urodziłaś dziecko :O

    A muszę poszukać tych kosmetyków :) one są Polskie czy zagraniczne???

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są Polskie kosmetyki, ja kupuję u producenta. Są świetne naprawdę!!

      Usuń
  15. Normalnie nabawiłam się kompleksów. Po dwójce dzieci masz brzuszek jak modelki, a ja po jednym bąblu mam flaka zamiast talii ;-) ehhh chyba też muszę się wziąć za ćwiczenia konkretniej.....

    OdpowiedzUsuń